
NAŠA PRIČA
ATACHE TOKOM VREMENA
Denia, Alicante. Farmaceut odlučuje da se bavi razvojem i formulacijom novih proizvoda. Tako je nastala Aumon Pharmaci-Laboratori specijalizovana za lansiranje inovativnih proizvoda za negu kože.
1932








1972
Aumon postaje deo Asacpharma grupe. U ovoj fazi proizvodi se objedinjuju pod brendom Atache, koji je prvobitno bio naziv jednog od prvih apotekarskih proizvoda.
1975
Kompanija je preimenovana u Atache Scientific Cosmetics Laboratories, sa ciljem da proširi uticaj brenda na dosledan način. Odavde i tokom sledeće decenije, Atacheov etos je konsolidovan, stvarajući korporaciju kakva smo danas.






Lansiramo naš prvi proizvod sa čistim topikalnim retinolom, postavljajući presedan iz kojeg je usledilo mnoštvo lansiranja antioksidativnih proizvoda koji sadrže superoksid dismutazu.
1989
Proces internacionalizacije započinjemo našim prvim izvozom u Panamu, Ekvador, Maroko i Gvatemalu.
1995

2005
Sleteli smo u SAD nakon desetogodišnjeg međunarodnog uspeha, otvarajući našu prvu filijalu u Atlanti, koja je čvrsto uspostavila naše mesto na svetskom tržištu kozmetike.
2010
Naš međunarodni uspeh je svršen čin zahvaljujući našem prisustvu, konsolidaciji i rastu u više od 35 zemalja širom sveta.







2017
U 2017. godini sa ciljem da se približimo našim korisnicima, koji nas inspirišu da svakodnevno napredujemo sa njihovim zdravljem kao apsolutnim prioritetom, počinjemo proces ponovnog pokretanja linija, prilagođavajući ih više krajnjem korisniku, ali ne zanemarujući potrebe profesionalaca. Ovo su linije Atache, Dermatological Care.
U ovom trenutku, poznati smo kao brend koji preporučuju dermatolozi, estetski lekari i farmaceuti koji se takođe prilagođava potrebama svojih krajnjih korisnika.
U budućnosti, naš entuzijazam će nastaviti da vodi usavršavanje naših proizvoda, našu ekspanziju na nova tržišta i iznad svega našu odbranu zdravlja kože.
U budućnosti, naš entuzijazam će nastaviti da vodi usavršavanje naših proizvoda, našu ekspanziju na nova tržišta i iznad svega našu odbranu zdravlja kože.
1932
Denia, Alicante. Farmaceut odlučuje da se bavi razvojem i formulacijom novih proizvoda. Tako je nastala Aumon Pharmaci-Laboratori specijalizovana za lansiranje inovativnih proizvoda za negu kože.








1972
Aumon postaje deo Asacpharma grupe. U ovoj fazi proizvodi se objedinjuju pod brendom Atache, koji je prvobitno bio naziv jednog od prvih apotekarskih proizvoda.
1975
Kompanija je preimenovana u Atache Scientific Cosmetics Laboratories, sa ciljem da proširi uticaj brenda na dosledan način. Odavde i tokom sledeće decenije, Atacheov etos je konsolidovan, stvarajući korporaciju kakva smo danas.






1989
Lansiramo naš prvi proizvod sa čistim topikalnim retinolom, postavljajući presedan iz kojeg je usledilo mnoštvo lansiranja antioksidativnih proizvoda koji sadrže superoksid dismutazu.
1995
Proces internacionalizacije započinjemo našim prvim izvozom u Panamu, Ekvador, Maroko i Gvatemalu.

U skladu sa našim inovativnim DNK, Atache lansira liniju koja će postati naš najprodavaniji proizvod do sada, CVITAL. Ova linija uključuje prvi serum sa stabilnim i aktivnim vitaminom C u Evropi, što rezultira velikim globalnim uspehom.

2005
Sleteli smo u SAD nakon desetogodišnjeg međunarodnog uspeha, otvarajući našu prvu filijalu u Atlanti, koja je čvrsto uspostavila naše mesto na svetskom tržištu kozmetike.
2010
Naš međunarodni uspeh je svršen čin zahvaljujući našem prisustvu, konsolidaciji i rastu u više od 35 zemalja širom sveta.







2017
U 2017. godini sa ciljem da se približimo našim korisnicima, koji nas inspirišu da svakodnevno napredujemo sa njihovim zdravljem kao apsolutnim prioritetom, počinjemo proces ponovnog pokretanja linija, prilagođavajući ih više krajnjem korisniku, ali ne zanemarujući potrebe profesionalaca. Ovo su linije Atache, Dermatological Care.
U ovom trenutku, poznati smo kao brend koji preporučuju dermatolozi, estetski lekari i farmaceuti koji se takođe prilagođava potrebama svojih krajnjih korisnika.
U budućnosti, naš entuzijazam će nastaviti da vodi usavršavanje naših proizvoda, našu ekspanziju na nova tržišta i iznad svega našu odbranu zdravlja kože.
GALERIJA